2011. január 4., kedd

Kányádi Sándor - Tudod...


Tudod
soha nem bántam meg,
hogy megszerettelek,
pedig felbolygatta ez a szeretet
az egész életem,
Tudod,
soha nem csalódtam benned,
pedig sokszor nem értettem
a cselekedetedet,
sokszor féltettelek,
leginkább magadtól féltettelek,
Tudod,
lassan fogynak körülöttem a dolgok,
a dolgaim,
vagy messzire kerülnek tőlem,
vagy csak én távolodok,
ahogy szakadoznak a szálak,
az érzés egyre jobban magához láncol,
Tudod,
mikor megkönnyezek valamit,
ami szép volt,
megvigasztal a gondolat,
hogy lakozik bennem egy csoda,
ami nem hagy el,
amit nem vehet el tőlem
sem az irigység
sem a rosszindulat,
Tudod,
ebből az érzésből táplálkozom,
miatta össze sem csuklom,
ha elesek is, érte felállok,
ha sírok is elmosolyodok,
talán,
ha végleg elalszom,
érte akkor is felébredek.

9 megjegyzés:

  1. ez TE VAGY !! elérted GRATULÁLOK TISZTASZÍVBŐL.. MÍG ÉLEK VELED.. RAJTAD MÚLIK,HOGY NÉLKÜLED!! MEGTESZED tudod,hogy tudom.... TUDOD!!

    VálaszTörlés
  2. NÉLKÜLEM de MEGTETTED!! én meg verbálisan TUDOM hogy TUDOD, győzők lesztek április/

    VálaszTörlés
  3. Őszintén ezeknek a meglyegyzéseknek mi az érteme?

    VálaszTörlés
  4. Fàjdalmasan igaz
    Megéletem és megèlem.

    VálaszTörlés
  5. Tudod... ebből az érzésből táplálkozom... Nagyon mély erős, mély gondolat, kifejezhetetlen, de átérezhető..

    VálaszTörlés
  6. Szüksége van 2% fix kamatozású hitelre? Ha igen, lépjen velünk kapcsolatba e-mailben: (inforamzanloan@gmail.com) a további eljárásokért.
    Sürgős hitelajánlat



    Do you need a 2% fixed rate loan? If so, contact us by email: (inforamzanloan@gmail.com) for further procedures.
    Urgent loan offer

    VálaszTörlés
  7. Adósságkonszolidációs kölcsönt, fedezetlen hitelt, üzleti hitelt, jelzáloghitelt, autóhitelt, diákhitelt, személyi kölcsönt, kockázati tőkét stb. Magánhitelező vagyok, cégeknek és magánszemélyeknek nyújtok kölcsönt alacsony és ésszerű 2%-os kamattal. E-mail: christywalton355@gmail.com

    VálaszTörlés