2010. november 20., szombat

Wass Albert - Mert nagyon szeretlek

Könnycsepp a szempilládon este:
én vagyok.
És én vagyok az a kíváncsi csillag,
mely rád kacsingat
és rád ragyog.

A csók, a csókod, az is én vagyok.
Végigálmodom az álmodat,
ölelésedben én epedek el,
csak én tudom minden kis titkodat.

A kulcs vagyok,
mely szíved rejtett zárjait kinyitja,
s a nyíl vagyok, amely sivítva
holttá sebzi vágyad madarát.

A dal vagyok, mely belőled zokog
holt mámorok tört ívén át az éjbe:
s én vagyok az a sápadtság, amit
éjfél után, ha bálból jössz haza,
rád lehel a sarki lámpa fénye.

5 megjegyzés:

  1. Kedves Daphne...
    Blogodat olvasva lelkem ismét fölidézte azt a csodaszép érzést,amit a szerelem ajándékozhat.

    Szép napot és áldott Adventot kívánok:
    Hajnalka

    VálaszTörlés
  2. Kedves Hajnalka!
    Köszönöm szépen!Kivánok Neked örömteli ünnepvárást szeretettel:Daphne

    VálaszTörlés
  3. Videón --- Katt -->http://www.youtube.com/watch?v=_AYv4AWfxx0&list=UUcoOpdTVoR4M3sd4uvQNYsg

    VálaszTörlés
  4. Szüksége van 2% fix kamatozású hitelre? Ha igen, lépjen velünk kapcsolatba e-mailben: (inforamzanloan@gmail.com) a további eljárásokért.
    Sürgős hitelajánlat



    Do you need a 2% fixed rate loan? If so, contact us by email: (inforamzanloan@gmail.com) for further procedures.
    Urgent loan offer

    VálaszTörlés
  5. Adósságkonszolidációs kölcsönt, fedezetlen hitelt, üzleti hitelt, jelzáloghitelt, autóhitelt, diákhitelt, személyi kölcsönt, kockázati tőkét stb. Magánhitelező vagyok, cégeknek és magánszemélyeknek nyújtok kölcsönt alacsony és ésszerű 2%-os kamattal. E-mail: christywalton355@gmail.com

    VálaszTörlés